KONTAKT + 515 298 741

ZEROJEDEN  © 2014                           Polityka prywatności

O NAS

Definicje

Długopis – narzędzie do pisania wynalezione w 1938 roku przez węgierskiego artystę i dziennikarza László Bíró. Po wybuchu wojny uciekł on z ojczyzny i dotarł do Argentyny, gdzie ze swoim bratem Georgiem (chemikiem) udoskonalali wynalazek. Pierwsza produkcja zaczęła się podczas wojny w Buenos Aires. W roku 1944 László Bíró sprzedał swoje udziały jednemu z akcjonariuszy, który zajął się produkcją na masową skalę. Była ona realizowana na potrzeby pilotów alianckich podczas drugiej wojny światowej, ponieważ długopisem można pisać bez względu na zmiany ciśnienia atmosferycznego.  

Długopis składa się z obudowy oraz rurki wypełnionej gęstym tuszem i zakończonej obsadką. W obsadce umieszczona jest kulka o średnicy około 1 mm. Podczas pisania kulka obraca się, rozprowadzając równomiernie tusz po kartce papieru.

Kulka jest osadzona w gnieździe, które umożliwia jej swobodne obracanie i zapobiega wypadaniu. Pomiędzy kulką a gniazdem znajduje się niewielka przestrzeń, przez którą wypływa tusz. Przestrzeń ta jest na tyle mała, że jeśli długopis nie jest używany, to siły kapilarne utrzymują tusz w środku. Takie same rozwiązania techniczne użyte są również w innych urządzeniach — np. w obudowie antyperspirantów „w kulce”.

Kulka jest osadzona w gnieździe, które umożliwia jej swobodne obracanie i zapobiega wypadaniu. Pomiędzy kulką a gniazdem znajduje się niewielka przestrzeń, przez którą wypływa tusz. Przestrzeń ta jest na tyle mała, że jeśli długopis nie jest używany, to siły kapilarne utrzymują tusz w środku. Takie same rozwiązania techniczne użyte są również w innych urządzeniach — np. w obudowie antyperspirantów „w kulce”.

Reklama (z łac. reclamo, reclamare 'odzew'; re 'w tył, znów, naprzeciw' i clamo, clamare 'wołać') – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki). 

ŹRÓDŁO :

Wikipedia

Czy długopisy reklamowe z nadrukiem mogą być pasją? Czy taka z pozoru zwykła rzecz może intrygować, przyciągać wzrok i pozostać w pamięci dłużej niż te kilka chwil, kiedy jest używana? Jesteśmy głęboko przekonani, że jest to możliwe.

 

Nasza warszawska Firma uczyniła te akcesoria reklamowe swoją specjalnością. Przeglądając naszą stronę internetową, przekonacie się Państwo, że mogą być one wyjątkowym i unikalnym prezentem, który mimo stosunkowo niewielkich rozmiarów jest w stanie wywrzeć ogromne wrażenie. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, a z pewnością zaczniecie dzielić z nami tę pasję i wykorzystywać plastikowe długopisy z nadrukiem jako stylowy element budowania spójnego i atrakcyjnego wizerunku, bez potrzeby inwestowania w inne formy reklamy. Dysponując wieloletnim doświadczeniem, doskonale wiemy, jak istotne w biznesie i tworzeniu trwałych oraz satysfakcjonujących relacji z klientami i kontrahentami bywają drobiazgi.

 

Sposobów na wywarcie korzystnego pierwszego wrażenia jest mnóstwo i z wielu z nich prawdopodobnie już Państwo korzystali. Elegancko zaprojektowana wizytówka, pismo ofertowe wysłane na atrakcyjnym papierze firmowym, efektowna strona internetowa - to najczęściej stosowane metody na zatrzymanie uwagi potencjalnego klienta na dłużej oraz przekonanie go o profesjonalizmie i nowoczesnym charakterze Państwa firmy. Czy można zrobić coś jeszcze? Traktujemy to pytanie jako retoryczne, gdyż odpowiedź na nie jest oczywista dla każdego, kto prowadzi jakikolwiek rodzaj działalności biznesowej.

 

Niezwykle istotnym drobiazgiem, wręczanym zazwyczaj na zakończenie spotkania jest elegancki, unikalny upominek reklamowy z nadrukowaną nazwą firmy. Najlepiej w tej roli sprawdzają się przedmioty codziennego użytku, które klientowi będą towarzyszyć w nie tylko pracy, przypominając Państwa logo, hasło reklamowe, rodzaj prowadzonej działalności oraz - co chyba najważniejsze - pozytywne wrażenie, jakie pozostawicie po rozmowie biznesowej. I w tym momencie do akcji wkraczamy my i nasze reklamowe długopisy firmowe z nadrukiem, które będą świetną inwestycją w wizerunek Państwa przedsiębiorstwa. Przekonacie się, że akcesoria promocyjne zamówione w naszej warszawskiej Firmie znakomicie wywiązują się z powierzonego im zadania.

 

Oczywiście, zarówno dla nas, jak i dla Państwa najważniejsza jest jakość. To główny powód, dla którego nieustannie podejmujemy starania, aby sprowadzane wprost z Chin długopisy plastikowe były najwyższej jakości. To niezwykłe narzędzie wynalezione w 1938 roku przez pochodzącego z Węgier dziennikarza i artystę László Bíró nie bez powodu błyskawicznie zrobiło światową karierę. Zachwyca prostotą - właściwie każdy zbudowany jest tak samo. Jego podstawowe elementy to obudowa (najistotniejsza część decydująca o wyglądzie i atrakcyjności konkretnego modelu) oraz rurka wypełniona odpowiednio gęstym tuszem i kończąca się obsadką.

 

Umieszczona w obsadce niewielka kulka w trakcie pisania obraca się i pozwala równomiernie rozprowadzić tusz. Ciekawostką jest fakt, że identyczne rozwiązania techniczne stosuje się również w antyperspirantach "w kulce". Mimo podobieństw konstrukcyjnych, wszystkie oferowane przez nas długopisy reklamowe z nadrukiem są wyjątkowe. Specjalnie dla Państwa sprowadzamy do Warszawy modele, które jeszcze nie pojawiły się na rynku. Dzięki temu zyskujecie Państwo gwarancję, że zamówione u nas akcesoria firmowe z nadrukiem, będą jedyne w swoim rodzaju i absolutnie niepowtarzalne.

 

Naszym atutem jest fakt, że sprowadzamy do naszej warszawskiej siedziby produkty, których jeszcze nie ma na rynku, dlatego macie Państwo pewność, że przybory reklamowe z nadrukiem zamówione u nas, będą jedyne w swoim rodzaju. Wyjątkowy design, bogactwo dostępnej kolorystyki i niezawodne wkłady zapewniające maksymalny komfort użytkowania - to atuty oferowanych przez nas produktów z nadrukiem, wyróżniające naszą Firmę z Warszawy na rynku.

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

ŹRÓDŁO :

Wikipedia